CITYALKO E-POEST TASUB OSTA:

● Kvaliteet maitseb hästi, sest meie e-poe hinnad on alati soodsad

● Meie e-poe kaubavalik on väga lai

● Saad osa igakuistest sooduspakkumistest ja kasulikest kampaaniatest

● Kauba kättesaamine on mugav ja kiire, vali SmartPosti automaadi, kulleri või ise poodi järeletulemise vahel

● Koguse osas piiranguid ei ole

● Toodete valik uueneb iga päev

● Meie e-poest ostmine on turvaline

● Kui soovid rohkem infot, siis võta julgesti ühendust meie klienditeenindusega telefonil 5556 7368 E-R 9.00-17.00 või kirjuta epood@cityalko.ee

1. MUGAV OSTUPROTSESS

Ostude sooritamiseks pole sisselogimine vajalik. Samas on see soovitatav, sest nii saad osa mitmetest soodustustest. Meie tootevaliku leiad lehekülje vasakust servast. Kui otsid kindlat brändi või jooki, siis sisesta see otsingukasti ning Sulle kuvatakse otsingusõnale vastavad tulemused.

Kõiki meie tootekategooriaid on võimalik mugavalt filtreerida. Tootekategooriale klikkides avaneb väike kategooria leht, mis sisaldab ka filtrite menüüd. Seal saad mugavalt oma valikut kitsendada. Nii saad otsida tooteid, mis on just Sinu maitse-eelistusega sobivad.

Kuidas osta:

  • leia sobiv toode
  • lisa toode ostukorvi ja vali sobiv kogus
  • täida vajalikud väljad ning vali tarneviis
  • vali makseviis ja kinnita tellimus

Pangalink

Vali pank, läbi mille soovid tellimuse eest tasuda. Teosta kõik panga poolt nõutavad protseduurid, seejärel edastame Sinu e-postile tellimuse vormi. Sinu tellimus komplekteeritakse Sinu poolt määratud korras ja kaup väljastatakse tellimuse vormi esitamisel.

NB! Tellimust töödeldakse ainult pärast seda, kui oled pangas teinud ära makse ja valinud „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.

NB! Alaealised (alla 18-aastased) alkohoolseid jooke tellida ei saa ning neile kaupa ei väljastata.

2. KULLERTEENUS

Kui valid kättetoimetamiseks kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Sinu märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni teel.

Meie kullerteenuse partner on SmartPOST. Tellida saab nii väiksemaid kui suuremaid koguseid maksimaalne tellimise kaal on 35 kg. Meie kullerteenus sobib nii ärikliendile kui ka eraisikule. Selle kasutamine ei nõua kliendilepingut.

SmartKULLER töötab kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju.

Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega. Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist.

Paki kättetoimetamise täpsus on SmartKULLER teenuse puhul +/- 30 minutit. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.

Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.

3. SMARTPOST

  • SmartPOSTiga saab tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida mõõtmetesse: 60 cm x 36 cm x 60 cm. Kui tellitud kogust antud mõõtmetesse pakkida pole võimalik, pead kauba kättesaamiseks kasutama kullerteenust või tulema ise kauplusesse järele.
  • SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Valida saad neist endale sobiva.
  • SmartPOST on avatud nii kaua kui on avatud kaubanduskeskus, kus Sulle sobiv SmartPOST asub.
  • Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMSis sisalduv uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes!
  • Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.

NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart. SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada ajavahemikus 10.00- 22.00.

4. TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TAGASTUS

Aldar Eesti OÜ-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

  • kui ostja on alla 18-aastane
  • kaup on laost otsa saanud
  • kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud
  • kauba eest tasutud summa pole laekunud Aldar Eesti OÜ pangakontole

Kui Aldar Eesti OÜ-l ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

Tellimuse tühistamine

Tellimust on võimalik tühistada, kui võtad meiega ühendust epood@aldar.ee või telefonil 5556 7368 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.

Kauba tagastamine

Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil epood@aldar.ee või helistada kontakttelefonile 5556 7368. Vale või defektiga kauba saab välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab Aldar Eesti OÜ.

Kauba tagastamine kokkuleppel

Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid, mida müüakse kasti või kohvriga, võtame vastu ainult suletud kujul. Avatud õlle ja viinakohvrid ning veinikastid tagastamisele ei kuulu. Võtame tagastusi vastu 2 nädala jooksul alates müügi hetkest.

5. MÜÜGITINGIMUSED

Aldar Eesti OÜ e-poe müügitingimused

Seisuga 01.06.2016

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad Aldar Eesti CityAlko e-poe (edaspidi: CA e-poe) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad CA e-poest ostmisel internetiaadressilt www.cityalko.ee.
Toodete müüja on Aldar Eesti OÜ (edaspidi: müüja), aadress F.G Adoffi 11, Rakvere.
44310 registrikood 11710650, tel 666 7365, e-posti aadress info@aldar.ee.
Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja CA e-poest toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.cityalko.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
1.3. Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada ja printida.
1.4. Kasutades CA e-poe veebikeskkonda muus keeles kui eesti keeles, kajastatakse vastavas keeles ka tingimused. Tõlgete mitmeti tõlgendatavuse korral lähtutakse eestikeelsest versioonist.
1.5. Klient nõustub CA e-poe tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
1.6. CA e-poe veebikeskkonnas olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus.
1.7. CA e-poe klienditeeninduse kontaktandmed on: e-post epood@cityalko ja telefon 5556 7368.

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Tellimusi saab CA e-poes esitada kas kliendina sisse logides või anonüümse kliendina.
2.2. Klient valib CA e-poest välja soovitud toote/tooted ja lisab tellimusse.
2.2.1. Alkoholi ja tubakatooteid (sh tubakatootega seonduvaid tooteid) müüakse ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholi ja tubakatoodete üleandmisel.
2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha (tingimuste punkt 4).
2.4. Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.
2.7. Müüja alustab tellimuse täitmist kui klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse kliendile e-posti teel arve-saateleht. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega e-maili või telefoni teel.
2.8. Kui klient on tellimuse vormistamisel andnud nõusoleku toote asendamiseks ja müüjal ei ole tellimuse komplekteerimisel tellitud toodet võimalik soovitud koguses anda, siis asendab müüja selle analoogse tootega (edaspidi: asendustoode). Toodete asendamiseks saab nõusoleku anda vaid registreeritud klient.
2.9. Kui müüjal ei ole võimalik toodet asendada või klient ei ole andnud müüjale nõusolekut toote asendamiseks, tagastatakse puuduoleva toote maksumus.
2.10. Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes kliendi poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastab müüja kliendile toote ja asendustoote müügihinna. Kui asendustoode on kallim võrreldes tellitud tootest, ei pea klient juurde maksma.
2.11. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus.

3. TOOTE HIND, MAKSEVÕIMALUSED

3.1. Toodete hinnad CA e-poes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses.
3.3. Juhul, kui klient valib tellitud toodete müüja poolt kohale toimetamise (s.t ei tule ise toodetele järele), lisandub müügihinnale toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt tingimuste punktile 4.
3.4. Tellimuse eest saab tasuda CA e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

4. TOODETE KÄTTESAAMINE

4.1. Tellitud tooteid võib kätte saada määratud kauplustes (edaspidi: CA e-poe väljastuspunkt) või saadetakse kliendi poolt näidatud aadressile kulleriga või saadetakse kaup pakiautomaati.
CA e-poe väljastuspunktiks on Viimsi Cityalko (Sõpruse tee 9, Haabneeme, Viimsi vald).
4.2. Toodete kättesaamine CA e-poe väljastuspunktis
4.2.1. CA e-poe väljastuspunktis toimub toodete väljastamine kõigil nädalapäevadel (v.a 1. jaanuar) 10.00-22.00. CA e-poe väljastuspunktist väljastamise korral ei lisandu toodete hinnale lisatasu.
4.2.2. Tooted on CA e-poe väljastuspunktis kättesaadavad tellimuses määratud ajavahemikul.
4.2.3. Tooted saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta tooted väljastamata.
4.2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on tooted kätte saadud.
4.2.5. Kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke, toimub toodete väljastamine
ajavahemikus 10.00-22.00 ja tooted antakse üle vaid täisealisele isikule (nõutav vastuvõtja dokument). Kui klient dokumenti ei esita või kui klient on alaealine, on müüjal õigus jätta eelnimetatud tooted üle andmata.
4.3. Toodete kättesaamine kulleriga
4.3.1. Toodete kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb valida tellimuse vormistamisel kuupäev ja ajavahemik ning määrata aadress.
4.3.2. Kulleriga toodete kättesaamisel lisandub kohaletoimetamise tasu 4,89 € (sisaldab käibemaksu).
4.3.3. Tooted toimetatakse määratud aadressile tellimuses määratud ajavahemikul.
Toodete üleandmise täpsem aeg ajavahemiku sees lepitakse kulleri ja kliendi vahel eelnevalt kokku telefoni teel.
4.3.4. Klient peab tagama tellimuses märgitud ajal ja aadressil toodete vastuvõtmise.
Juhul, kui klient ei vasta telefonile ja/või ei taga toodete vastuvõtmist kulleri esmakordsel jõudmisel kliendi asukohta või muutub muu kliendi poolse asjaolu tõttu toodete kokkulepitud ajal üleandmine võimatuks, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud.
Müüja tagastab kliendi poolt tasutud summa, millest arvestatakse maha toodete kohaletoimetamise tasu.
4.3.5. Alkoholi või tubakatoodete üleandmisel on kulleril õigus nõuda vanuse
tuvastamiseks isikut tõendava dokumendi esitamist. Dokumendi mitte-esitamisel on kulleril õigus jätta eelpool nimetatud tooted üle andmata.
4.3.6. Juhul, kui tooted jäävad õigeaegselt kätte toimetamata müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus tellimusest loobuda ning müüja tagastab kliendile tellimuse maksumuse.
4.4. Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek
4.4.1. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.
4.4.3. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
Toodete kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada kullerile.
4.4.4. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.

5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.4. Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks.
Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks.
5.5. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel; ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress ja arveldusarve number.

6. LEPINGUST TAGANEMINE, TOODETE TAGASTAMINE JA
TAGASIMAKSED

6.1. Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
7.2. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.3. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtu poole.

6. KKK

Korduma kippuvad küsimused

Palju maksab kohaletoimetamine?

Kulleriga toodete kättesaamisel lisandub kohaletoimetamise tasu 4,89€, SmartPosti pakiautomaadis on paki saatmine hetkel kõigile tasuta.

Millal saan tellitud kauba kätte?

Tooted on kaupluses kättesaadavad tellimuses määratud ajavahemikul.

Toodete kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb valida tellimuse vormistamisel kuupäev ja ajavahemik.

Kas keegi teine isik võib minu tellitud kaubad vastu võtta?

Jah. Tooted saate kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel on meil õigus jätta tooted väljastamata.

Juhul kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke ja/või tubakatooteid, peab tellimuse vastuvõtja olema vähemalt 18-aastane. Kulleril on kohustus vastuvõtja dokumenti kontrollida.

Kas CA e-poest tellides saab arve?

Jah, pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse Teile e-posti teel arve-saateleht.

Mis juhtub, kui minu poolt tellitud toode on laost otsas?

Kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda ning Te ei ole andnud nõusolekut toote asendamiseks, tagastatakse puuduoleva toote maksumus. Raha tagastame hiljemalt 7 tööpäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.

Toodete asendamiseks saate nõusoleku anda vaid siis, kui olete registreerunud meie e-poe kasutajana.

Mis on asendustoode?

Teil on võimalik anda nõusolek toodete asendamiseks, st. kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda, siis asendame selle analoogse tootega.

Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes Teie poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastame toote müügihinna vahe. Kui asendustoode on kallim võrreldes tellitud tootest, ei pea Te juurde maksma.

Kui Te ei ole valitud asendusega rahul võite toote kullerile uksel või väljastuspunkti kauplusesse tagasi anda.

Milliseid makseviise CA e-poes aktsepteeritakse?

CA e-poes on võimalik tasuda pangalinkidega (LHV, Swedbank, SEB, Nordea, Danske, Krediidipank) või krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Maestro).

Makse teostamine toimub väljaspool CA e-poe keskkonda vastava panga või

teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. CA e-poel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Kas hinnad on käibemaksuga või ilma?

Kõik meie CA e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Kuidas tooteid tagastada?

Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.